Zombie Night Run

  • Zmena: Na základe odporúčania majiteľov licencie Zombie Run - terénneho prekážkového behu s prvkami cosplay - sa ruší podujatie Zombie Night Run, plánované na 20.8. v Senci v areáli Slnečných jazier.
    Viac info: http://www.zombierun.sk/
  • Dátum: 20. 08. 2016 (So)
  • Miesto: Senec, Slnečné jazerá
  • Štart: 20:00 hod.
  • Dlžka trate: 5 km
  • Kategória: deti, dospelí, skupiny
  • Organizátor: Starhouse Media - v koprodukcii s Be Cool s.r.o.
  • Web: http://www.zombierun.sk/
  • Poznámka: Štartovné:
    - dospelí: 25 EUR
    - deti (do 14 rokov) 19 EUR
    - skupiny - 22,50 Eur za osobu (minimálny počet členov skupiny je 5)
    Motivačné video: Video

Komentáre 2

  1. Vážení organizátori ZOMBIE NIGHT RUN,
    keď som písal môj diskusný príspevok pod Váš promo článok k tejto takzvanej bežeckej udalosti – http://beh.sk/zombie-run-prichadza-na-slovensko/ – štartovné 50 eur som strelil iba od brucha. Vidím však, že som sa veľmi nemýlil, pretože aj 25 eur je celkom slušná taxa vytŕčajúca výrazne ponad zaužívaný priemer štartovného aj na veľmi slušne a kvalitne zabezpečených bežeckých pretekoch. Odhliadnuc od toho, že toto podujatie nazývate rodinným podujatím pre deti, respektíve podujatím pre celé rodiny …

    Pýtam sa:
    Môže mi niekto z Vás na tomto fóre vysvetliť, čo mi v prípade účasti na Vašom podujatí za finančnú čiastku cca 110 eur ako 5 člennej rodine (2 dospelí + 3 deti) na trati dlhej 5 km môžete ponúknuť? Alebo ma necháte v domnienke, že celá táto bizarná akcia je iba jedna čistá a bohapustá zlodejina …??!

    Vážený pán Peter PUKALOVIČ,
    nedivím sa spoločnosti STARHOUSE MEDIA, že sa do takýchto pochybných a prízemných akcií angažuje, že sa na nich snaží za každú cenu profitovať a vytĺcť namalý kapitál. Bola pre takýto nechutný a neokrôchaný biznis stvorená. Udivuje ma ale skutočnosť, že ste sa do takéhoto hnoja nechal zatiahnuť Vy so svojim BE COOL a celou svojou rodinou. Vy, ktorého väčšina z nás považovala ešte donedávna za športovca a slušného človeka, snažiaceho sa pomôcť predovšetkým bežeckému hnutiu na Slovensku. Tento Váš posledný obchod nebol zrejme najšťastnejší, pretože nemá so športom, ani behom nič spoločné. Navyše zdá sa, že ste pri ňom stratili nielen akúkoľvek zdravú dávku sebareflexie, ale i značnú časť svojich verných, doteraz dosť krátkozrakých priaznivcov. Nie nadarmo sa hovorí, že s jedlom rastie chuť. Tá Vaša je však na vkus bežného slovenského gurmána už dlhšiu dobu dosť presolená …

  2. to sa nam pritom nic nemoze stat ? 😀