Otvorenie dm športovej zóny na Partizánskej lúke

image_832.jpeg

Príjemné, mierne chladivé novembrové počasie privítalo v nedeľu 23. novembra skupinku bežcov, ktorí sa zúčastnili na otvorení už tretej dm športovej zóny v Bratislave. Tá vznikla za finančnej podpory spoločností Be Cool, s. r. o. ako organizátora a dm drogerie markt ako generálneho partnera bežeckého podujatia dm ženský beh.

Na takýto účel už spoločne investovali v rokoch 2012 – 2014 dovedna 13 820 eur! Bežci dnes svojím výkonom pokrstili dm športovú zónu na Partizánskej lúke a na vlastnej koži si vyskúšali jej prínos.

dm športová zóna a jej fitnes prvky sú umiestnené na konci parkoviska na Partizánskej lúke. Sú určené na rozcvičku pred bežeckými aktivitami, pretože precvičenie zahreje celý organizmus, prekrví všetky svalové skupiny, upraví dýchanie a naštartuje organizmus k nasledujúcej namáhavej telesnej činnosti. Po skončení športovej aktivity slúži na relaxačné cvičenia.

„Sme veľmi radi , že sme po roku opäť vytvorili už tretiu dm šport zónu. Vybudovala sa z časti vyzbieraného štartovného na 3. ročníku dm ženského behu, ktorý sa uskutočnil 27. 9. 2014 a bežalo na ňom 1000 žien. Prvá dm šport zóna bola postavená v roku 2012 na Fedinovej ulici v Petržalke, druhá v roku 2013 v areáli na Nevädzovej ulici v Ružinove. Veríme, že tento projekt bude pridanou hodnotou pre bratislavských športovcov a už dnes začíname rozmýšľať, kde postavíme ďalšiu dm šport zónu v roku 2015,“ povedal pri otvorení Jozef Pukalovič, riaditeľ spoločnosti Be Cool, s. r.o.

„Tešíme sa takejto aktivite. Partizánska lúka a Železná studnička sú veľmi obľúbené miesta Bratislavčanov vyhľadávajúcich pohyb, či relax v prírode. Táto športová zóna prinesie pre nich spestrenie aktivít, ktorým sa môžu venovať“, doplnil riaditeľ Mestkých lesov v Bratislave, Ing. Vladimír Kutka

Nicol Noseková, vedúca oddelenia reklamy dm drogerie markt, s. r. o., dodáva: „Nie je náhoda, že podporujeme športové podujatie, nakoľko pravidelný pohyb a šport podstatne prispievajú k nášmu zdraviu a pohode, pričom  práve krása a zdravie sú v dm ťažiskové témy“.

 

Zdroj: Be Cool, s. r. o.